Olukorras, kus olete tellinud kauba, mis Teile ei sobi, siis on Teil võimalus 14 päeva (alates kauba kättesaamisest) jooksul tellitud toode/tooted tagastada.
Peale toote/toodete tagastust, kantakse Teile 14 kalendripäeva jooksul ostusumma tagasi (k.a. transpordikulu) samale pangakontole, millelt toimus ostu eest tasumine.
Toote tagastuse korral palume Teil meiega kontakti võtta kirja teel e-mail info@kodukaubamaja.ee või helistada +372 5663 3399. Teeme endast kõik oleneva, et toote tagastus Teile võimalikult lihtsaks muuta.
Toote tagastuse korral pakume klientidele võimalust, kus kullerfirma võtab tagastatava toote Teile sobivalt aadressilt peale (nt. kauba tarneaadress). Antud olukorras Teile lisakulutusi sellega ei kaasne ja kaup toimetatakse kullerfirma poolt tagasi lattu. Tagastatava kauba üleandmisel palume kindlasti säilitada kauba üleandmise akt/saateleht, mis tõendab, et kaup on Teie poolt üle antud.
Kirjalikus ( info@kodukaubamaja.ee ) taasesitamist võimaldavas vormis palume märkida:
*tarbija nimi ja kontaktandmed
*tagastatava kauba pealevõtmise aadress EV piires
*tagastatav kaup
*võimalusel palume lisada tellimuse / arve number
Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis.
Tellitud kaupa ei ole võimalik tagastada:
1) Tooted, mis on valmistatud tellija vajadusi arvestades (eritellimus) tagastada ei ole võimalik.
2) Suletud pakendis toode/kaup, mis ei ole kõlblik tagastamiseks tervisekaitse või hügeenilistel põhjustel ning kui see on pärast kohaletoimetamist avatud. Nt. lemmikloomatoidud, mille pakend on avatud.
Tellimuse vormistamine on lihtne.
Valige soovitud kaup/kaubad ja lisaga ostukorvi. Ostukorvis on võimalik kaupade koguseid muuta.
Ostu vormistamisel palume Teil sisestada korrektsed andmed, mida ostu vormistamise protsessis Teilt küsitakse. Sellest oleneb kauba tõrgeteta kohalejõudmine.
Tellimuse vormistamisel on Teil võimalik maksja ja tarneaadress eraldi määrata (olukorras, kus arve saaja ja tarneaadress on erinevad).
Kõik Kodukaubamajas esitletud tootehinnad sisaldavad käibemaksu.
Kauba maksumusele lisandub kohaletoimetamise tasu kullerteenusena (kauba mahalaadimispunktini - kortermajade puhul maja välisukseni) Eesti Vabariigi piires 5Eurot koos käibemaksuga - olenemata kauba kogusest, kaalust ja mahust tellimuse kohta.
Kasutades toote/toodete kättesaamiseks SmartPosti või Omniva pakiautomaadi teenuseid, lisandub tellimusele 4Eurot teenustasu.
Arve kauba ostu eest esitatakse Teile peale 100% tasumist.
Tellitud kaup toimetatakse Teieni kas Kodukaubamaja- või transporti korraldava ettevõtte poolt. Enne kohaletoimetamist lepitakse Teiega kauba vastuvõtmine telefoni teel kokku.
NB! Suuremahulised kaubad toimetatakse transporti korraldava ettevõtte poolt tarneaadressile võimalikult lähedale, kus on võimalik kauba mahalaadimine.
Tellimuse eest tasumiseks on järgmised võimalused (maksed võetakse vastu Eurodes):
*Pangalingid: Swedbank, SEB,
Maksekeskus AS** vahendusel pangalingid: LHV, Nordea/Luminor Bank, Danske Bank, Krediidipank / Coop Pank, Pocopay
*Krediitkaardimaksed: Maksekeskus AS** vahendusel: Visa, MasterCard, Maestro
*Ülekandega tellimuse alusel: tellimuse kinnitus edastatakse Teile peale tellimuse vormistamise e-maili teel Teie poolt tellimusel märgitud aadressile.
*Järelmaks/liising: Liisi järelmaks, Kodukaubamaja järelmaks.
**Gardening OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Gardening OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.
Kõik hinnnad, mis on toote juures on kehtivad tellimuse vormistamise hetkel ja kehtivad vähemalt 2 kalendripäeva peale tellimuse vormistamist, kui valite makseviisiks ülekandega tasumise (maksetähtaeg 2 päeva).
Suuremahuliste ostude puhul on hinnapäringud oodatud info@kodukaubamaja.ee - päringus palume märkida:
*toode/d
*kogus/ed
*tellitud kauba sihtkoht (linn/maakond)
Palume Teil meid teavitada tootest, mida otsiste, kuid ei leidnud Kodukaubamaja tootevalikus: e-mail: info@kodukaubamaja.ee
Kõik tooted, mis puudusid meie valikus, kuid Teie ostusoov on endine ja vormistate ostu läbi Kodukaubamaja, saavad premeeritud kingitusega!
Tootepiltidel võib olla illustreeriv tähendus.
Uudiskirjaga liitumine on Teile kasulik. Uudiskirjaga liitujad saavad teada pakkumistest esimesena. Piiratud kogusega tooted, millel on eriline hind, saavad info uudiskirjaga liitunud. Loome eelisvõimaluse uudiskirjaga liitunutele - nt kaks päeva on pakkumistest teadlikud ainult uudiskirjaga liitunud – spetseiaalselt Teile suunatud pakkumine ja hind, mida teised Kodukaubamaja külastajad ei näe.
Konto loomine lõlbustab Teil ostu vormistamist kordustellimuse puhul või järgmise ostu juures. Kiirelt on võimalik ost vormistada ilma andmete eraldi sisestuseta.
Kodukaubamaja poest ostetud toodete puhul on tarbijal seadusest tulenevalt 24 kuud pretensiooni esitamise õigus alates kauba vastuvõtmisest.
Juriidilisel isikul on garantiiaeg 12kuud, kui tootel või tootja poolt ei ole märgitud teisiti tootejuhendis.
Pretensiooni esitamise õigus kehtib eeldusel, et toode on kasutatud üksnes selleks ettenähtud tingimustes. Kui viga/rike on tekkinud tootja süül kaetakse kõik remondikulud. Olukorras, kus toote vea kõrvaldamine ei ole võimalik, tagastatakse Teile ostusumma või pakutakse vähemalt samaväärne asendustoode.
Pretensiooni esitamise õigus kehtib ostuarve ja saatelehe olemasolul. Kui Teil ei õnnestu leida ostuarvet, palume võtta ühendust e-maili teel - info@kodukaubamaja.ee või helistage +372 5663 3399. Eelistatud on taasesitatav kirjalik pöördumine:
Kirjalikus taasesitamist võimaldavas vormis palume märkida:
*tarbija nimi ja kontaktandmed
*kaebuse esitamise kuupäev
*kauba või teenuse puudus
*ettevõtjale esitatav nõue
*võimalusel palume lisada tellimuse / arve number
Garantiilaiendused, mis ostetakse või saadakse tootega kaasa, tuleb kliendil endal registreerida vastavalt tootega kaasas olevale juhendile ja tootja poolt määratud tähtaja jooksul. Kui seda ei tehta, siis garantiilaiendused ei kehti.
*kuluva iseloomuga osadele, pakendile ja dokumentatsioonile
*toote/seadme mitteotstarbepärasel kasutamisel tekkinud kahjustustele
*toote/seadme sattumisel mittenõuetekohasesse keskkonda
*toote/seadme füüsiliste vigastuste korral, mis on tekkinud tahtmatul või tahtlikul viisil
*tootesse/seadmesse on sattunud tahkeid aineid, vedelikke, kõrvalisi esemeid, mis ei ole tootja poolt ette nähtud ja kasutusjuhendis märgitud
*toote/seadme töös tekkinud tõrgete ja kasutuskõlbmatuks muutumise korral, mis on tekkinud elektrisüsteemi vigadest või tootja poolt mitte ettenähtud kütuse ja määrdeainete kasutamisest.
Ostja on kohustatud tutvuma toote/seadme kasutusjuhendiga ja jälgima kasutusjuhendis toodud nõudeid ning nende täitmist. Kasutusreeglite mittejärgimisest tekkinud tõrgetele toote/seadme töös või riknemisele ei laiene tootja poolt pakutav garantii.
Olukorras, kus tekib kahtlus toote/seadme defekti garantii alla kuulumine, jääb lõplik otsustusõigus seadme tootjale.
*toode/seade ei vasta tegelikult saadetud kaubale
*tootel on füüsiline kahjustus, mis on tekkinud või on tekitatud kliendi süül ettevaatamatuse või hooletuse tõttu
*tootel/seadmel on rikutud garantiikleebis
*toote/seadme seerianumber on puudu, rikutud või on loetamatu
*toote/seadme garantiiaeg on läbi
*tootele/seadmele on lisatud mittekuuluvaid detaile
*toodet/seadet on teenindanud ja/või remontinud selleks tootja või maaletooja poolt mitte volitatud isik.
Если вы заказали товар, который вам не подходит, вы сможете вернуть заказанный товар / товары в течение 14 дней (с даты получения).
После возврата товара / товаров вам будет возвращена сумма покупки в течение 14 календарных дней. (включая транспортные расходы) на тот же банковский счет, за который вы заплатили за покупку.
Если вы возвращаете товар, мы просим вас связаться с нами по электронной почте info@kodukaubamaja.ee или позвонить по телефону +372 5663 3399. Мы приложим все усилия, чтобы сделать продукт максимально простым.
При возврате товара мы предлагаем нашим клиентам возможность, когда курьерская компания забирает у вас возвращенный товар по соответствующему адресу (например, по адресу доставки товара). В этой ситуации с вас не будут взиматься дополнительные расходы, и товар будет возвращен на склад курьерской компанией. В случае возврата возвращенного товара, мы просим вас сохранить пункт доставки товара, который подтверждает, что товар был передан вами.
В письменной форме (info@kodukaubamaja.ee) в формате, который можно воспроизвести, укажите:
* Имя и контактные данные потребителя.
* Адрес доставки в EV.
* Возврат
* Если возможно, заполните номер заказа / счета-фактуры
Возвращаемый товар должен быть неиспользованным и в оригинальной упаковке.
, который не имеет права на возвращение по состоянию здоровья или по гигиеническим причинам, и если открыт после родов. Например. корма для домашних животных с открытой упаковкой.
Заказывать легко.
Выберите нужный товар / товар и добавьте корзину. Вы можете изменить количество товаров в корзине.
При совершении покупки мы просим вас ввести правильные данные, которые будут запрашиваться в процессе покупки. Это зависит от бесперебойной доставки товара.
При заказе заказа вы сможете указать плательщика и адрес доставки отдельно (в случае, если платежный адрес и адрес доставки различаются).
Все цены на товары, указанные в Кодукабамая, включают НДС.
Стоимость товара включена в стоимость доставки в качестве курьерской службы (точка разгрузки) на территории Эстонской Республики 5EUR с НДС - независимо от количества, веса и объема заказа.
Использование товара /
Счет на покупку товара будет представлен вам при оплате 100%.
Заказанный товар будет доставлен вам домовладельцем или транспортной компанией. Перед отправкой вы согласитесь принять товар по телефону.
Внимание! Крупногабаритные товары будут доставлены как можно ближе к судоходной компании, где возможно разгрузить товар.
Оплатить заказ можно всем:
* Банковские ссылки: Swedbank, SEB, LHV, Nordea / Luminor Bank, Danske Bank, Krediidipank / Coop Bank, Pocopay
* Платежи по кредитным картам: Visa, MasterCard, Maestro
* Заказ на перевод . Подтверждение заказа будет доставлено вам по электронной почте на адрес, указанный в вашем заказе.
* Лизинг / лизинг: лизинговый взнос
Мы хотели бы проинформировать вас о продукте, который вы ищете, но не нашли в ассортименте продуктов для дома: e-mail: info@kodukaubamaja.ee
Все товары, которых не было в нашем ассортименте, но ваш запрос на покупку является прежним, и вы совершите покупку через Kodukupaja, получат вознагражденный подарок!
Изображения продуктов могут иметь иллюстративное значение.
Присоединение к рассылке полезно для вас. Абоненты будут первыми, кто узнает о предложениях. Продукты с ограниченной ценой будут подписаны на новостную рассылку. Мы создаем преимущество подписки на новостную рассылку - например, только подписчики на новостную рассылку знают о предложениях в течение двух дней - специальное предложение и цену, которую другие люди не видят дома.
Создание учетной записи облегчит вам покупку в случае повторного заказа или следующей покупки. Это быстро сделать покупку без отдельной записи.
В случае товаров, приобретенных в домашнем продуктовом магазине, потребитель по закону имеет право требовать 24 месяца с момента получения товара.
Юридическое лицо имеет гарантию 12 месяцев, если иное не указано в руководстве по продукту или производителю.
Право на подачу претензии регулируется условием, что продукт использовался только на условиях, предусмотренных для него. Если неисправность / отказ вызвана ошибкой производителя, все расходы на ремонт будут покрыты. В случае, когда невозможно устранить ошибку продукта, сумма покупки будет возвращена вам или, по крайней мере, предложена эквивалентная замена продукта.
Право на подачу претензии распространяется на счет-фактуру покупки и накладную. Если вы не можете найти счет на покупку, свяжитесь с нами по электронной почте - info@kodukaubamaja.ee или позвоните по телефону +372 5663 3399 . Желательно использовать письменное воспроизведение:
В формате, который можно воспроизвести в письменном виде, укажите:
* Имя и контактные данные потребителя
* Дата подачи
* Отсутствие товара или услуги
* требование
* если возможно, добавьте номер заказа / счета-фактуры
Покупатель обязан проверить продукт / устройство и следуйте инструкциям, как описано в пользовательских требований и их реализации. отказ пользователя придерживаться правил, вытекающих из строя / производительности или ухудшения продукта устройства, не распространяются гарантии, предлагаемые производителем.
В ситуации, когда есть сомнения относительно продукта / устройство статуса гарантии дефекта, будет иметь конечные производитель энергетического оборудования для принятия решений.
* продукт / устройство не реагирует на товар на самом деле
* продукт физического повреждения, которое произошло или по вине заказчика или халатность
* продукт / устройство повреждено гарантийная наклейка
* продукт / серийный номер отсутствует, поврежден или нечитаемый
* продукт / устройство находится вне гарантийных
* продукт / устройство подключено к не-детали
* продукт / блок обслуживается и / или отремонтирован производителем в порядке импортер или неуполномоченным лицом.